Entrevista a la Carla (substituta de la mestra de Religió)

T’agrada la teva feina?

Molt,m’agrada molt.

Com és la teva estància a aquesta escola?

Molt agradable.

Com són els teus alumnes?

Estic molt contenta amb tots els meus alumnes, són molt amables i “carinyosos”.

Perquè estàs substituint a la Míriam?

Perquè ha tingut un acte molt generós i fins que es millori estic jo al seu lloc.

DSCN0261


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>